onsdag 14 september 2011

Kompisarna i skogen




Love is in the sponge!
Jag vet inte hur många år sedan jag sist var i skogen och letade efter svamp eller hur många gånger de senaste åren som jag sagt att jag ska ut i skogen och leta svamp. Det var dock något som jag gjorde mycket som liten tillsammans med min mormor. På något sätt ligger de saker som jag gjorde och tyckte om som liten kvar i mig och samma trygga tillfredsställelse triggas igång än idag när jag gör sådant som jag gjorde då. Men när det gäller svampplockning så måste jag erkänna mig en aningen ringrostig! Det var inte mycket i min korg efter två omgångar i skogen, men foton blev det :). Inte bara de olika svampkompisarna fick posera, en hel del av skogens invånare hamnade på bild. Detta var bara ett axplock ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar