tisdag 7 juni 2011

Älskade underbara Dalarna

Så har långhelgen kommit och gått och lämnat efter sig ljuva försommarminnen! Bland annat en tripp till Dalarna som var en välbehövlig paus från vardagens snurr och surr här hemma. Hälsat på min kära syster och hennes barn, gungat i kvällssol, gått på promenad och upptäcksfärder, gosat med knasigt keliga katten och förbluffats av hur kul det kan vara att rensa ogräs i trädgårdslandet (!). Jovars, lite har jag nog hunnit gjort och nöjd är jag. Nu stundar även den verkligt långa semestern om cirka en vecka och jag ser så mycket fram emot vad sommaren kan erbjuda. Jag är tacksamt rik på kärlek i och till livet!

1 kommentar:

  1. Kan man trycka på annat än "gilla-knappen" på detta? Vi saknar dig redan! Men jag tänker på dig varje gång jag kikar på trädgårdslandet. Det är sååå fint nu. puss!

    SvaraRadera