fredag 17 juni 2011

Inredningssugen

Hm, det är så härligt att ta tag i saker och se att det händer något oavsett område. Jag kan verkligen få så mycket energi av det. Tänk om jag nu använder min långa semester till att få tummen ur och tar tag i exempelvis hemmet och målandet/skrivandet. Så mycket bättre det kommer att kännas när semestern är slut då. Mer energi och den goa känslan av att gå framåt :). Nu börjar jag bli sugen på att fixa till här hemma en gång för alla. Det är inte ok (för mig) att tjata om samma saker år ut och år in utan att göra något konkret åt det. Det är heller inte ok att saker blir halvgjorda, det stör ju bara ännu mer. Dock behövs ibland inspiration från andra. Så om det är någon som sitter och håller på t.ex. någon bra inredningssajt/blogg är ni varmt välkomna att höra av er. Inspirera mera får bli mottot denna sommar! Här kommer några förhoppningsvis inspirerande sommarpics ;)

1 kommentar:

  1. Det är så roligt med inredning! vet du om styleroom? Väldigt bra sajt för inspiration :) Ha det superbra på resan nu!
    Kram

    SvaraRadera