måndag 8 augusti 2011

Härifrån kan jag bara bli bättre!

Fast den här bilden var
väll inte precis min bästa...
Nu ska här fotograferas vill jag lova! Slog på stort i helgen så nu får jag leva på knäckebröd och vatten resten av månaden, men det är det värt ;) Inhandlade nämligen min första alldeles egna systemkamera och än så länge är jag hur nöjd som helst. Efter en lättare förstudie i djungeln av systemkameror på marknaden bestämde jag mig för en Canon EOS 550D med 18-55mm IS objektiv. Blir en fritidssysselsättning framöver att sätta mig in i alla funktioner men numera är jag amatörfotograf på hög nivå :)

Sista semesterdagen idag ska jag dock ägna åt att städa och handla mat. Men kanske jag kan flika in lite fotograferande emellanåt ändå ;)
Just for fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar