torsdag 7 juli 2011

Det kliar i fingrarna...jag vill shoppa :)

Efter att ha surfat runt lite hittade jag fram till dessa två underbara sajter: juliasvitadrommar.se och elliscorner.com. Superfint alltihop! Önskar mig ett pengaregn och gärna en flytt till hus som jag kan "go inredningscrazy" i. Det vore inte mer än rätt, jag har hållit tillbaka alldeles för länge så nu slant fingrarna på köpaknappen ;) Jag ser lyckligt fram emot dessa söta varor (en våg och två ursöta handgjorda skålar av Monica Johansson, allt finns på webbutiken Ellis Corner)...

Må gott i solskenet :D Snart ska jag dra till nästa shoppingställe...Plantagen...lite växter på balkongen står på inköpslistan! 

1 kommentar:

  1. Superfina saker Kattis! Jag älskar de butikerna och har faktiskt handlat från de båda flera gånger :)
    Kram

    SvaraRadera