onsdag 20 april 2011

Bland téslurpar och jamningar

Det är en så skön kombo att se katten stryka omkring längst fötterna, i och för sig småjamande för att få uppmärksamhet (!) och samtidigt sitta här framför bloggen med tékoppen i ena handen :). Jag har kommit ner i pre-vacation-lunket inför sommarens ledighet, trots att den bara varar i en vecka! Imorgon börjar påskens festligheter med god mat, trevligt sällskap och färggrannt äggformat godis i bästa möjliga färgämnes- och E-nummers mix ;). Hm...kanske borde starta långhelgen med en springtur i skogen. Det värsta är att jag dumt nog inte stretchade efter gårdagens skogstur vilket jag kan lova känns i kroppens alla 256 muskler...eller hur många var det nu!? Det kanske var skelettet till antal? Man lär sig och glömmer när man jobbar som jag gör! Nu har jag mest koll på energiskog, de fyra sädesslagen och Sveriges två olika kustlandskap :P.
Trevlig kväll och...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar