torsdag 21 april 2011

Med rosiga kinder och solsken i blick...

...har jag lyckats ta mig runt skogsslingan flåsandes och svettandes. Men solen har värmt idag, uppåt strax över 20 grader! Jag vill inte skryta med mina knappa erfarenheter inom bakningens underbara värld men idag fick jag ihop en hallonpaj och en äppelpaj med kokos (fast den var mer som en saftig kaka) men allt går ner med vaniljvisp ;). På vägen hem idag svängde jag förbi och inhandlade äntligen en gardin till köket. Vilken skillnad det kan bli i ett rum bara genom att sätta upp en gardin. Då undrar jag direkt varför jag inte har gjort detta tidigare! Mysfaktorn tog sig några kliv upp på mysbarometern, hihi...men då vill jag understryka att den legat långt under noll ett bra tag! Passar även på att hylla min lillasyster och storasyster som inspirerar mig med allt sitt pysslande...ni är för goa. Kramar!

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket syrran, gulligt sagt av dig! Jag inspireras av dig också! Dina vardagliga små betraktelser och livsnjutarinlägg :)De gör mig på gott humör! Puss & Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig vecka du verkar ha! Hoppas du njuter ordentligt och att allt är bra med er! Kram Johanna

    SvaraRadera