fredag 1 april 2011

a piece of me

Tänk så härligt det är med minnen. Jag längtar ibland tillbaka till platser som jag besökt. Det går inte att rangordna dem utan varje resa har en speciell plats i mitt hjärta...New Yorks puls...wow, vem vill inte uppleva det igen!? Viktoriafallen...vilken magisk plats och så mycket jag lärde mig där nere i Zambia. Särskilt om mig själv! En av de vackraste platserna på jorden är dock Nya Zeeland...som jag längtade efter från 13 års ålder tills den ljuvliga dagen äntligen kom, när jag fyllde 25. De kommer för alltid finnas med mig och jag hoppas att det byggs på med ytterligare många fler. Livet ler :)!

1 kommentar:

  1. Klart det kommer fler, många fler. Och det härliga är att alla tycks få plats, oavsett hur många de blir......kram kram

    SvaraRadera