söndag 10 april 2011

En helg full av...ingenting!

Den här helgen vet jag inte riktigt vad jag har haft för mig, ändå har jag känslan av att jag har haft fullt upp! Kanske håller man på att bli sjuk, känner mig trött och orkeslös. Igår var jag ensam hemma och hade först höga ambitioner om en stor vårstädning men jag tror nog att min kära granne lyckades bättre med det än jag. Dock kom äntligen vårgarderoben upp som jag bestämt! Det är alltid ett större projekt för mig än det behöver vara, kan liksom inte bara gå ner i källaren och hämta/lämna saker utan att stanna upp med huvudet i ett gäng kartonger! Kanske finns det något skojsigt däri som jag har glömt bort!? Jag hade i alla fall sällskap av min trevliga smartphone med Spotify...vilket ledde till en och annan trallande ton från min sida. Stackars grannar! Imorse möttes jag av en enorm annanas ute i köket som min sambo släpade hem igår kväll från sin mamma. Annars, vad har jag pysslat med idag?! Jo, jag har styrt med mat i alla dess former...listor, inköp och tillagning! Pust! Det är inte alltid kul att vara vuxen. Avslutningsvis kommer lite före och efter bilder på vårt krypin som jag satt med igår:

Före renovering...(kök, arbetsrum/kök, vardagsrum samt sovrum)
Efter renovering (en bit av köket, arbetsrum och vardagsrum)

1 kommentar: